.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيه نماينده گلستان به وزير صنايع

نماينده مردم مينودشت، كلاله و مراوه‌تپه در مجلس شوراي اسلامي گفت: به وزير صنايع و معادن توصيه مي‌كنم فرصت‌سوزي يك ساله مديريت سازمان صنايع و معادن گلستان را جبران كند.

سيدنجيب حسيني با اشاره به تغيير مديريت سازمان صنايع و معادن استان اظهار داشت: در خصوص مديريت سابق اين سازمان در استان به وزير صنايع و معادن متذكر شدم كه بايد كسي در اين جايگاه منصوب شود كه علاقمند به صنايع باشد و در اين بخش ايثارگري كند.
وي تصريح كرد: بايد مديري انتخاب شود كه فرصت يك ساله‌اي كه در بخش صنايع و معادن از اين استان گرفته شد را با انتخاب مديري از درون بخش صنايع و معادن كه شناخت كافي براي توسعه صنايع دارند، جبران كند.
نماينده مردم مينودشت، كلاله و مراوه‌تپه گفت: نگاه ما اين است كه كسي براي سازمان صنايع و معادن استان در نظر گرفته شود كه از درون خانواده صنعت باشد.
حسيني افزود: بخش صنعتي در استان‌هاي شمالي نسبت به ديگر استان‌هاي كشور فاصله 24 ساله دارد و اين عقب‌ماندگي در استان گلستان بيشتر نمايان است.
وي ادامه داد: بخش عمده‌اي اين محروميت و عقب‌ماندگي به دولت‌هاي قبل از دولت نهم برمي‌گردد كه با محدويت‌هاي سرمايه‌گذاري كه در اين استان‌ها اعمال كردند اين فاصله ايجاد شد.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: بايد تلاش كنيم خود را به استان‌هاي توسعه‌يافته برسانيم و بتوانيم گذشته را جبران كنيم.
حسيني خاطرنشان كرد: مهمترين ابزار براي جبران كمبودهاي اين بخش وجود يك مدير كارآفرين، كارآمد و مطلع به بخش سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف صنعتي است.
وي اضافه كرد: تحول در بخش صنعتي استان بايد با ورود سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي و با تامين امينت‌هاي لازم فراهم مي‌شود.
نماينده مردم مينودشت، كلاله و مراوه‌تپه در مجلس گفت: بايد مزيت‌هاي و ظرفيت‌هاي استان در همايش‌هاي سرمايه‌گذاري مختلف به اطلاع سرمايه‌گذاران رسانده شود.
حسيني گفت: بايد با وحدت بين همه مديران براي راه‌اندازي و ترقي بيش از پيش در بخش صنايع استان تلاش شود.
وي ادامه داد: از معضلات استان اين است كه بسياري از مديران استان بخشي فكر مي‌كنند بايد براي توسعه صنعت استان فرابخشي فكر كرد تا موتور بخش صنعت با سرعت بيشتري به حركت درآيد.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس همچنين در بخش ديگر از سخنانش گفت: مدير بايد تفكر دولت را قبول داشته باشد تا در راستاي تحقق برنامه‌هاي دولت كمك كنند.
حسيني افزود: تغيير مديران بايد با طمانينه و با آرامش دنبال شود طوري نباشد كه اين تغيير و تحولات اين فكر را در بين مديران ايجاد كند كه ثبات مديريتي وجود ندارند و اين تفكر برنامه‌هاي توسعه‌اي استان و خدمات‌رساني‌ به مردم را با وقفه مواجه كند.
وي تصريح كرد: بايد جلوي مديران ناكارآمدي كه انحراف از برنامه‌هاي دولت دارند گرفته شود.
نماينده مردم مينودشت، كلاله و مراوه‌تپه در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر مديري 90 درصد محاسن دارد و 10 درصد نظرات استان را تامين نمي‌كند سعي كنيم 90 درصد عملكرد خوب وي را تقويت كنيم.
حسيني افزود: محور تمام مديران بايد در سالي كه مقام معظم رهبري همت مضاعف ناميدند كار و تلاش جدي باشد.
وي اضافه كرد: در سالي همت مضاعف بايد و تلاش ملاك عمل است فرصت اين را نداريم كه وقت استان را درگير تغيير و تحولات كنيم.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينكه با تغيير و تحولات سريع و گسترده موافق نيستم، گفت: مديري كه نمي‌خواهد براي سياست‌هاي دولت وقت بگذارد بايد تغيير كند.
حسيني اظهار داشت: از طرفي مديراني كه عملكرد خوبي دارند و در راستاي سياست‌هاي دولت حركت مي‌كنند بايد حمايت شوند.
وي تاكيد كرد: نبايد در برخي مواقع دستگاه‌هاي تخصصي مانند صنايع و معادن، جهادكشاورزي و كار و امور اجتماعي محل سياست‌بازي شوند بلكه اين دستگاه‌هاي بايد ظرفيت‌هاي بالقوه را به بالفعل تبديل كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.